...

DİJİTAL DÖNÜŞÜM

Dijital teknolojileri, veriyi ve yeni iş yapış şekillerini içselleştirerek içinde bulunduğumuz iş alanlarının geleceğini şekillendirmek için çalışıyoruz.

İzlenimler, Umutlar (1994)

ECZACIBAŞI'NDA
DİJİTAL DÖNÜŞÜM ODAK ALANLARI

MÜŞTERİ ODAKLILIK

Tüketicinin deneyim yolculuğunu anlamak, tüketicinin ihtiyaç duyduğu her an, her kanalda erişilebilir olmak.

VERİ Odaklılık

Değer zincirinin tüm aşamalarında uçtan uca veri toplamak ve anlamlandırmak.

...

ÖRNEK PROJE

ESAN KOKPİT

YENİ İŞ MODELLERİ

Geleceğin iş modellerini bugünden düşünerek denemeler yapmak, girişimlere yatırımcı olmak, girişim ekosistemi ve kuruluşlar arasında köprü olmak.

KÜLTÜR DEĞİŞİMİ

Yeni yetkinlikler edinen, çevik, risk almaktan, denemek ve yanılmaktan çekinmeyen kurum kültürü oluşturmak.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM OLGUNLUK SEVİYESİ

Dijital olgunluk seviyemiz her geçen yıl artıyor. Topluluğumuz teknolojinin sunduğu bütün olanakları iş süreçlerinde kullanmada tutkulu insan kaynağı ile dijital dönüşüm yolculuğunda hızla yol alıyor.
2019
Türkiye 2.9
Eczacıbaşı 3.7
2020
Türkiye 3.1
Eczacıbaşı 3.9

Türkiye: TÜBİSAD

Eczacıbaşı: Bain&Co Dijital Barometre 360 Endeksi

https://www.eczacibasidijitaliz.com/