“Orada Olmak Başkadır” kampanyası sektöre umut verdi
Eczacıbaşı Topluluğu’nun kuruluşuna öncülük ettiği ve öncü sponsoru olduğu İKSV’nin 45. yılı için hazırladığı “Orada olmak başkadır” filmi son yılların umut veren kampanyaları arasına seçildi.
 
Marketing Türkiye’nin sektörün önde gelen kreatif direktörlerinin görüşleriyle düzenlediği son yılların umut veren kampanyaları listesinde “Orada olmak başkadır” kampanyası da alıyor.
 
Eczacıbaşı Topluluğu, her yıl “Öncü Sponsorluk” çalışmaları kapsamında, özel iletişim kampanyaları düzenleyerek festivallerin geniş kitlelerce bilinirliğinin artırılmasına destek veriyor. İKSV’nin 45. yılı olan 2017 yılında da, sanatseverlerin festivallere katılarak “orada olma”larının hayatlarına kattığı değeri anlatan bu özel filmi hazırladı.
 
Son yılların umut veren kampanyalar listesinin hazırlanmasında katkıda bulunan sektörün önde gelen kreatif direktörlerinin isimleri; Havas Worldwide Istanbul Kreatif Direktörü Ergin Binyıldız, Medina Turgul DBB Kreatif Direktörü Gökhan Erol, Tick Tock Boom Kreatif Direktörü Gürkan Gürel, Puck Global Kreatif Direktörü Haluk Erkmen, Concept Kreatif Direktörü Kerem Özkut, Punch Kurucu ve Kreatif Direktörü Ali Musa Paça, Alametifarika Kreatif Direktörü Ozan Özüm Özbey, JWT Istanbul Kreatif Direktörü Sami Basut, Happy People Project Kurucu Ortağı ve Başkanı Yaşar Akbaş.
 
Orijinal habere ulaşmak için tıklayın.
“Orada olmak başkadır” filmi için tıklayın.