“Hem kaliteli, hem de hesaplı” tuvalet kağıdı, havlu, peçete ve mendiller İpek Kağıt’ın Solo marka şemsiyesi altında toplanıyor. AC Nielsen araştırma kuruluşunun marka bilinirliği araştırmasına göre, tuvalet kağıdı kategorisinde yıllardır en çok bilinen marka: Solo.
 
Solo’nun tüketicinin hafızasına bu denli yerleşmesinde, markanın “hem yumuşak hem hesaplı” özelliğiyle tüketici beklentilerine cevap vermesi ve 1986 yılından itibaren sürdürülen “Hem yumuşak, hem hesaplı” sloganını güçlendiren reklam kampanyaları rol oynuyor.
 
Solo markasının sembolü haline gelen “eller” 1989 yılından itibaren daha da belirgin hale geldi ve kahramanın sadece eller olduğu reklam filmleri hazırlandı. Zaman içinde “eller” ve Solo müziği “hem yumuşak, hem hesaplı” sloganı ile bir bütün oluşturdu. Solo filmlerinin yıllar boyunca süregelen ortak özelliği, hepsinin Solo markasının akılcı, sıcak ve sempatik karakterini vurgulamaları, rekabetçi ama esprili bir dile sahip olmaları.
 
Solo markası, reklam filmlerinin yanı sıra, artık gelenekselleşmiş olan genel tüketici kampanyaları ile de destekleniyor. “Solo-Polo”, “O Solo Mio”, “Alo-Solo”, “Şansın Solo’da Saklı”, “75 Günde 75 Plazma” gibi farklı temalarda düzenlenen bu kampanyalar, Solo markasının “hesaplılık” söylemi doğrultusunda tüketicilere ek avantajlar sunuyor ve marka bağımlılığını artırıyor.
 
Solo markası, ülkemizde henüz çok yetersiz seviyede olan tuvalet kağıdı kullanımının yaygınlaştırılmasında öncü rolü üstleniyor. 2004 yılı itibariyle, birer rulo tuvalet kağıdı, askı ve broşür içeren yaklaşık 2,1 milyon adet numune paketi kullanıcı olmayan kesime kapıdan kapıya dağıtıldı. İpek Kağıt, Solo markası aracılığıyla, kullanımı yaygınlaştırmanın yanı sıra, aynı zamanda toplum sağlığına katkıda bulunarak önemli bir sosyal sorumluluk da üstleniyor.